søndag 30. september 2007

Hjemme igjen

Reisen hjem fra Valladolid gikk greit. Det ble en lang dag, men jeg kjedet meg ikke. tok buss fra Valladolid og ut til flyplassen. Flyet gikk da il London (Stanstead) Jeg hadde lang ventetid til flyet videre til Bergen, så i stedet for å sitte mange timer på Stanstead tok eg megen tur inn til London med tog. Jeg fikk prøvd undergrunnssystemet der, det var svært bra. Jeg besøkte også en stor lekebutikk til glede for deler av flokken som ventet hjemme... Flyturen videre hjem til Norge gikk også bra, så ble det en liten biltur før jeg var hjemme i Brekke litt etter midnatt.

Så blir det en lang ventetid før reisen min kan fullføres, jeg håper at de siste kilometrene kan tilbakelegges en gang i løpet av 2008. Jeg trenger sannsynligvis 17-18 dager på å gå de siste etappene dersom det skal gjøres uten stress og med noe sikkerhetsmargin dersom jeg blir forsinket.

Ingen kommentarer: