fredag 15. august 2008

Avreisen nærmer seg

Om en uke er vi i gang!
Pakking og andre forberedelser er i rute. Jeg tenkte jeg ville legge ut en liten oversikt over hva jeg har med meg og på meg på turen.
  • Ryggsekk med vanntett innerpose
  • Drikkesystem Har en vannpose på opptil 2 liter, fylles etter behov
  • lett sovepose (Marmot pounder) faktisk litt varm enkelt dager
  • Silkelakenpose Brukes som laken evt erstatter soveposen på varme dager
  • bedbuglaken (liker ikke små dyr som stikker)
  • Poncho (Altus - dekker både meg og sekken)
  • lett, tynn vindjakke
  • sokker 2 par ull hikingsokker
  • linersokker 3 par silke, brukes under sokkene for å forebygge gnagsår
  • joggesko med god demping (i stedet for vandrestøvler)
  • sandaler til bruk om kvelden evt til å gå i
  • 2 T-skjorter
  • tynn fleecegenser
  • zipoff bukse
  • vandreskjørt (Macabi - liker å gå med skjørt når det er varmt, gir skygge)
  • undertøy
  • litt toalettsaker
  • microhåndkle
  • klesvaskemiddel
  • sikkerhetsnåler til oppheng av vått tøy
  • litt førstehjelpsutstyr (compeed, compeedstift, plaster, ibux og zyrtec)
  • sov i ro (noen snorker mer enn andre)
  • liten hodelykt (bruker den i hånden inne på sovesaler)
  • støttebandasje (håper jeg slipper å bruke den..)
  • guidebøker (Både Brierley og CSJ)
  • notatbok
  • Nytestamente i lommeformat
  • pass og pilegrimspass
  • mobil+lader
  • kamera+lader

Noe av dette har jeg på meg til enhver tid. Prinsippet er at jeg dusjer og vasker klær hver dag når jeg kommer frem, så er det klart til jeg trenger rene klær neste dag. I fjor veide sekken rund 7-7,5 kg +vann og evt mat. Det gjelder å holde vekten nede.

Ingen kommentarer: