tirsdag 4. september 2007

Avreise

Nå er altså avreisedagen kommet. Sekken er pakket og turen går sørover. Først med fly til Stanstead, der blir det overnatting til i morgen. Da tar et annet fly meg til Biarritz i SørFrankrike, buss videre til Bayonne og tog til St Jean Pied de Port. Vandringen starter med turen over Pyreneene til Roncesvalles på torsdag
Det ble dessverre litt endringer i reiseplanene, jeg reiser på egenhånd, men det går forhåpentligvis greit.
Nå er jeg spent på om reisen går som planlagt og om jeg har fått med meg det jeg trenger og ingenting utenom.

Jeg avslutter dagens post med en keltisk velsignelse:

Må din vei komme deg i møte,
vinden alltid være bak din rygg,
solens lys leke på ditt kinn,
regnet falle vennlig mot din jord.
Og må Guds gode hånd verne om deg
til vi møtes igjen.

Ingen kommentarer: