onsdag 19. september 2007

Boadilla del Camino

Hadde nok en rolig ettermiddag som ble avsluttet av en god pilegrimsmeny (denne gangen med linser som forrett, gryterett og is) Etterpå ble det en tidlig legging som vanlig. Sov godt i natt, sto opp kl 6.30, pakket og gikk ned for å få frokost men den var spist opp av andre... Jeg tok meg et eple og gikk avgårde. Den første tiden var det ganske mørkt, men solen var godt oppe da jeg kom til Castrojeriz, der fikk jeg kjøpt meg en diger baguette med skinke.... Det var kaldt i morges så jeg gikk med vindjakke utenpå genseren.
Etterpå fortsatte jeg hit til Boadilla del Camino. Siste del av turen gikk jeg sammen med en danske, så tiden gikk fort.
Dette er et nydelig sted med en fantastisk hage og svømmebasseng (har ikke badet, vannet er for kaldt!)
I morgen går turen til Fromista og toget til flyplassen.

1 kommentar:

Anonym sa...

God tur hjem, Hege

Mor